zwani.com myspace graphic comments

Monday, June 27, 2011

More and More story for 3 days i gonna to be!

1st..i need to tell about what i'm doing now..
i'm feel very shame...for all situation i had done...
dalam masa yang sama...i xnak g taw sapa2 tentang saya nih..
sebab saya takot...semua marah..hahaha..tetibe...
saya rasa saya patot bersyukur...saya sayang kawan saya...
TAPI KENAPA DYE BUAT SAYA CAM NIH....
now i akan jumpa kawan baik saya yang sem lepas...
FOR TODAY we meet!i need it come better...
aku sayang smue kawan saya..
tp saya takot untuk dekati dye sbb takot dye kawan makan kawan..
salam idop ini kite perlu tabah dengan apa jua cabaran...
saya sahut cabaran ini dengan segenap harapan 
tapi hati ini cuma ade dye..
SAYA RIDUKAN mak n ayah saya...
SORIE BALIK KEJAP JEWP RITU..
sbb malaz nk nek bas ting tong...
lgipon jumaat kelas blik lmbat...
so..i suggest to back to my home for 1days only...
balik2 ak gerak g bpmall..huhu..blik2...ak g shuping...
jumpa member SEHATI SEJIWA SAYA...TPI...
saya pulang agak lewat...
da lama xlepak sme2 tu yg cam nih nih...
skarang aku sdang bercuti...
SAYA SAYANG DYE SOWANG2...
WALAUPON DYE SLALU MENYAKITKAN ATI SAYA...
tp saya tetap SETIA Ngan saya...saya rasa diri ini xdhargai...
tapi aku tetap bersabar dan tabah dengan apa yang saya hadapi ini...
stiap pergolakan yag melanda dalam idop ini...
serba sedikit bly latih diri saya pada masa akan datang
SPENT TIME WIF THIS FAMILY..IS SO GOOD...
i'm glad very happy 4 today...
even i;m BENGANG BETOLLAH...
pergolakan yang melanda antara saya ngan dye smalam... 
aku ttp sabar..walaupon air mata da nk mengalir...
cam SIAL kadang2 huh!!pegh...buat lah feel dye masa aku xde kat bp kan..??kan...??
NAK MARAH XTETU ARAH...
pegh...cam sial...tp aku sabar..walaupon tahan sebak di dada..
apalah nasib akuh....bnyak kot pengorbanan aku kat dye...
lau dye xhargai aku xtahu...
more i spent time dengan dye...
saya sayangkan kawan2 saya...
tp saya harap dyuwang faham situasi saya..
family nih da ajak ak pindah umah baru dye da dapatkan...ayoyo...takot...
aku na pindah..spe yg nk share kongsi kat umah nih..??smue xmaupindah..huh!!
ak da selesa umah nih skikit lau dyuwang kemas2 cam smlm...hmm...whatever...destinasi yang nak dituju...
adalah jumpa my bff lama...lex ah...

No comments:

Post a Comment