zwani.com myspace graphic comments

Sunday, June 26, 2011

aPa seYH...???huh! SIk3 CAM gini...y..??n y...??KENapA XXX dye IKOt g CUTY..??

XPAHAM AKU...bapa bnyak ntah pmpuan dye..what do u aspect when you all berada kat tempat i..??huh!xgf dye ikot g bcuty..???huh!sapa yg xmakan hati...??family nya yg nak tunggu dye blik baru nak..??adakah dye..??yg menambat hatinya..??xpaham akuh...apakah..??siapa driku..??aku xpaham...okyh..pasal mimi..had done...dye da lpaskan..adooyai rumit2...bnyak btol lah...saya xpaham...tolong ingatkan aku..xpaham akuh..??bekeras btol dye nak bg aku..huh!sabar jewplah...ak tpaksa menahan sebak di dada ini..huh!walaupon air mata nak jatuh berlenangan...kowang imagine lah lau xgf pgi...aku xg...what do all of that aspect from that..??se sakit hati x...??sapa aku buat dye...?/smpai buat ak cam nih..???

No comments:

Post a Comment