zwani.com myspace graphic comments

Sunday, June 19, 2011

jiKa haTi iNI DiPErlukan..jagalah ia....

Jagalah hati insan yang kita menyayangi ia..jangan kau biarkan ia pergi..dan menduakan cintanya...KASIHNYA hanya untukmu...JANGAN KAU CUBA MENKAN PERASAAN DYE...

sejak hari ini..aku tgk dye dah mula jarang kowt msg aku...y..??n y...??says somthing..??y someone nak tido umah dye senyap2..agak3 y..??n y...???dapat apa...??apa seyh...??aku dsakiti...sgt perit rasanya...

aku sakit gler..xcakap langsg ngan dye!
aku taw dye salah!
Persoalan..knapa mesti senyAP2..??
xpaham akuh!!
sila jelaskan..??
dye cuma nyatakan dye pnat...
aku lagi penat...
says somthing when i'm ask!!
don't silent in all...
buat bodo bila salah dye!
aku xsanggup kot...
aku call bukanya nak ANGKAT...??
sakit hati btol lah...huh!
xper aku paham dye PENAT..
aku lagi penat kowt..pagi2 baru buat assignment...at least ak jadual pack gleer..
ngan nak handle MSK FOR F N B...
sangat2 ngantok meyh rini...
huh!tpaksa tdo kat lua..nk selesa...
hmm...smbil2 study bukak lampu..

No comments:

Post a Comment