zwani.com myspace graphic comments

Saturday, June 18, 2011

NganToKnYa!XtaHan!nk tido kat mana....???

ayoyo...help2...TETIBE NAK TIDO NGAN DYE...??MATA AK DA RABAK DAH..smbil3 menunggu..bek ak siapkan assignment ak..nk balikkkk!!!nak BAYAR tido!!tolong...tolong...help!! me...mata ak da rabak gler...KENAPALAH dyuwang buat aku cam nih..??ayoyo...hmmm...malz den nk bkata..just waite n waite!!!
huh!!
HARI2 KENA MARAH...
xlarat kot cam Nih...
AKU NAK BALIK BP!!
AKU RINDU BP!
AK NAK MENGINSAFI DIRI!!
subhanallah!!
help me tho...
Aku nak tido mana nih..??blik mana nih??
ARI2 CAM nih..??keselesaan bagi aku TIDO dimana...
AKu bayar kot umah uh...
huh! sabar jelah...until ak blik bp!!
Nak bli kasot...
Nak bli apa eak...??BAJU...
HAHAHAHA...
SO WHATEVER!
WA nak lepak ngan mmber wa bep!!
huh!!maty lah...ari2 cam nih!!
aku bukan apa...aku kesiankan
STUDY!
ASSIGNMENT is the most important but a lot of thing i means that is not anybody know what i'm feel now!
i'm glad to appriciate about my mum n dad gave to me!
as we noticed the new arrival house didn't safety and all..
ngantoknya..napalah deme buat ak cam nih!
ayoyoyo...aku bukan apalah...kowang xpaham on my situation...
whose SELFISH..???i didn't mentioned that ...they all...
SUMPAH aku xpaham...
apa lagi dyuwang mahukan..
ak da bagi segalanya...
itu pon xreti NAK alhamdulillah!...xbest agh...
apa pon  aku masak...ak xcollect money pon...
kenapalah cam uh..??sabar jeplah...kan..
laki ak dah marah dah...hmmm...xtaw ah dye nak buat apa jewp..?
kata dye nih bukan tmpt dyuwang...
cian laki aku...sanggup double meaning nih ngan aku...wallahualam!~_~

No comments:

Post a Comment