zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, May 31, 2011

HARI YANG SANGAT MENYEDIHKAN...tetibe!!

kesakitan yang sangat parah...kenapa eak..?oohhh..terlupa..ari2 buat aku makan hati..agak lah..ayoyo..mama ji..stiap detik..setiap saat..dye nak marah saya lagi..hari2 buat saya cam nih...nih lom lagi...hmm...stiap ari buat aku sakit hati..huh!lau satu hari xbuat saya makan ati memang xsah..mengenangkan nasib aku yg selalu call dye...pastu..ntahlah...ak try jgak korek n nak cek msg2 dye..tp tuh lah..knapa dye xbagi..plik ah..susah sgt dye nak mik taw kan...??hmm...perasaan aku..yang mengharapkan dye...puas dah apa yg dye nak buat yew ak bagi tho..tp apa seyh..janganlah tinggalkan aku......BE RESPONSIBLE be a man! aku sayang ko sampai maty!klo ko nak ade owang len aku xtaw lah..lau aku nih da mmg cbe terbaik jadik gf ko..bg mentang minyak yg penuh setia ngan ko..xde carik jantan len..lau ko nk buat jgak buat hal ngan btine len...xtaw lah..hmm pastu ak bzy seboknya xgf dye call..apa masalah dye..??YA ALLAH! puas aku carik...xde pon nama dye!hmm...apa lagi kau sorokkan dari akuh..??AYOYO...aku da bagi dah semuanya..tp itu dalam masa aku sedar xsdar..ap dye xtnye semua aku cakap ngan jujur apa seyh..janganlah buat aku cam nih..bisu tnpe sebab..sakit hati aku aw...

No comments:

Post a Comment