zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, May 4, 2011

BiLa Hari ke-4~aku bukan apa tpi memandangkan apa yang aku lihat mmg ade SABOTAJ CINTA disini

Aku ini wanita biasa 
Bisa sakit luka karena cinta 
Dingin sepi kerap menyapa 
Air mata jatuh lukisan raga 

Kadang ku kuat setegar karang 
Kadang ku rapuh lemah liar merana 

[Chorus1] 
Maafkan aku bila hasratku keliru 
Sulut gairah jiwamu 
Ku yang dosakan cinta kekasih 

Maafkan aku bila hasratku keliru 
Sulut gairah jiwamu 
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku 

Kekasih hatiku maafkan aku 
Aku wanita biasa 

Dingin sepi kerap menyapa 
Air mata jatuh lukisan raga 

Kadang ku kuat setegar karang 
Kadang ku rapuh lemah liar merana 

[Chorus2] 
Maafkan aku bila hasratku keliru 
Sulut gairah jiwamu 
Ku yang dosakan cinta kekasih 

Maafkan aku bila hasratku keliru 
Sulut gairah jiwamu 
Ku yang dosakan cinta kekasih 
Hatiku... maafkan aku...


Lagu ini ditujukan khas buat insan yang sangat saya sayangi..sengguhpun bukan aku yang DOSAKAN CINTA...cinta tak kan direstui oleh sesiapa aku rasa...dingin sepi kerp menyapa..air mata jatuh...lukisan raga...kadang kuat..setegar karam..kadang ku rapuh biar merana.. BIARLAH MEREKA NILAI ADAKAH AKU DAN DIA YANG TULUS MENCINTAI ANTARA SATU YANG LAIN..maapkan aku..bukan aku sengaja tulis semua ini tentang kawan baiknya..tetapi hatiku xrela melihat kau bersamanya...TOLONGLAH SEDAR TENTANG CINTA SEJATI..ampunkan aku kerana aku bukan cam kowang yang boleh menduakan hati dan perasaan owang yang kita sayang terutamanya CINTA...jikalau anda sayangkan pasangan anda...dan hargailah ia SEBELUM IA MENINGGALKAN KITA..sesungguhnya..doa orang yang teraniaya akan dimakbulkan...HAYATILAH KITA BERSAMA-SAMA dan renungkan sejenak...

JIKA KITA MENCINTAI SESORANG ADAKAH KITA PERLU MENJAGA HATI KITA DAN MERAHSIAKAN HUBUNGANYA DENGAN KAWAN BAIK MEREKA PEREMPUAN?

JIKA BELIAU TIDAK MEMAINKAN PERASAAN KAMU DAN TIDAK MEMPURGUNAKAN KAMU ADAKAH DIA SANGGUP SURUH KEKASIH HATINYA UNTUK MENGATAKAN SAJA BUAT IN RELATION FOR ELAKKAN X BELIAU MENGHANTUINYA LAGI?

JIKA KITA MENCINTAIKAN SESORANG PERLU KAH IA MEMPERCAYAI KAWAN YANG MAHU SABOTAJ HUBUNGAN KITA DAN MENIKAM KITA DARI BELAKANG?

JIKA KITA MENYAYANGINYA ADAKAH BELIAU TAHU PENGORBANAN SESORANG YANG AMAT MENYAYANGI DIA DAN SANGGUP TUNGGU BELIAU DARI MALAM KE PAGI MENUNGGU BRLIAU SENANG?

JIKA SESOWANG IKHLAS MENERIMA KITA, ADAKAH KITA SANGGUP TERIMA IA SEADANYA?

JIKA HATI TIDAK SEDAP..ADAKAH KITA PERLU MENYAPA DYE SEDANGKAN ALTITUDE DYE MEMBUAT KITA MENCURIGAI..?

JIKA KAWAN BEK NYA BAIK ADAKAH BELIAU TEGAR MENDUAKAN KEKASIHNYA SEMATA-MATA DAN PACAR BERSAMANYA KETIKA ITU?renung2kan sejenak..luaskan pandangan..hayati dan insapi dari kesalahan diri dari tidak mengulanginya lagi...dan fikir2kanlah...hrgai insan bersama kita dan jangan mempersendakan perasaanya dengan menduakan dan ingin tunjukkan kehebatan masing2

SESUNGGUHNYA...

bukan senang untuk kita terima seadanya kelemahan pada sesowang itu dan kita cuba untuk menjadi lebih baik dan terbaik sesungguhnya AKU HANYA MENCINTAINYA DAN CINTA SEJATIKU ADALAH DIA...dan  jangan kau dustai cintaku...dan aku bukan boneka dan bahan untuk dipermainkan hati dan perasaan seperti kau persendakan mereka seperti dahulu..  INSAFI LAH  DIRI AWAK UNTUK MEMILIKI INSAN YANG KAU CINTA..
.
sesungguhnya perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik dan insan yang jahat sesungguhnya untuk insan yang jahat...

No comments:

Post a Comment