zwani.com myspace graphic comments

Sunday, May 8, 2011

Hey Ladies De Power GURL...hehe KEJA ON citu sem!

wink2 da bpe ari aku xupdate blog aku kan...hey hey...huhu..almaklumlah carik duit untuk sem depan bnyak tho kne beli barang...huh!sEB BEK lah kan 1 ari keja bapa2 jam..huh..banyak uh..ari nih mmg cecah record lah aku..huhu.. well done to be a promotr JERUK+BUAH FRESH...pewiitt..cecah lby rm1000...acam xcaya jewp kan..??huhu..tp ak skang da mulai start n makin maju dah..hehe...y?sbb aku dah bjaya...wekkk bjaya ptong pelam dengan belahan 2..wink2..pasal jerok plak ak da makin berjaya nmpknya..aku buat promotion...hahahahaha...lex2..aku start krja dari 5hb 5 kan..??da dekat 14jam pon pnah aku keja..gler x?ngan rehat cuma skali jewp;...huhu....lihatlah betapa sy nak duit...???

No comments:

Post a Comment