zwani.com myspace graphic comments

Sunday, August 14, 2011

Kesabarfan amat diperlukan disini...

Di dalam Menabur bakti..ade sesuaru yang membuat aku tempuh dengan kesabaran..

Dalam ari yang hiba...AKU bahagia bersama dia...

Tikan tidak bahagia adalah unsur2 yang merosakkan ketidakbahagiaan dan berpunca darinya..

Apa2 pon aku sudah letih...sudah penat untuk BERGADUH..

AkU cuma harapkan ia menjadi ngan lebih normal..

as long as possible...i know the wanted to blame me if his faulth...

harus..??sunat...??or wajib..??no wonder know about it...

saya cuma nak tahu siapa perempuan tersebut..??

thanks bagi harapan palsu dan pemenkan perasaan saya..

susahkan lau ade banyak persaingan..ak xpinta untuk macam uh....

i have my opportunity untuk berubah kepada lebih baik..saya ade hati dan perasaan...

baguslah..SAYA SEDAR SAYA XSKUAT IMAN MANA nak dibandingkan dengan dye..

tapi xsemua pkai purdah..pkai tudung labuh...dye xpnah buat hal..Btol x..??

ngantoknya ari ni...pagi2 ade kelas kol 8 cam dak skolah plak..

dan ku menyendiri...

HAHAHAHAHAHA

sampai bila..??saya nak mereka...?

cukuplah..saya bosan dengan hidup penuh kekeliruann...

kaco kan perasaan saya...

haiya..penatlah..

kenapa meyh xde kredit...??

selalu manjang xde kredit...

napa dye ske depends pada owang len..??cam plik ah dye uh..

bly tahan plak...

cam dye nih NAK harap aku toppupkan dye...

AKU XNAK CAM XGF2 dye bodo topupkan dye sedangkan dye nga msg ngan btine len..xcam uh..

kapel bramai2..aku ngat lagi ritu...ko cakp..peghh...saba je..NAK plakk ak topupkan dah taw ko cam uh...

ak studentg lg bnyak gne uet..ko keja paalah sangat..stkt nk kua duet topp...haiya..ok time tu msok kelas csc..da lmbat da nih...da...


bateri pon da low nih...chow~

No comments:

Post a Comment