zwani.com myspace graphic comments

Sunday, July 24, 2011

APa sEbenARnya CiNTa SejATI..??

Rmai xkwan2 pnah terpikir

ADAKAH SEOWANG KEKASIH SANGGUP MEMBUAT PILIHAN ANTARA KAWAN DENGAN KEKASIH..??
mungkin tertanya2 knapa antara kekasih sendiri xsdar...pe yg dye uat..

Totally lah,.Hmm..i suggest kan malang btol laki tersebut nak tingglkan PEREMPUAN MACAM TUH!

sebab...xde sowang perempuan yang kat dunia nih cam dye..tapi dye tidak bgitu..

Saya percaya ada je balasan pada seseowang untuk menganiaya persaan kita...
walaupon begitu begitu perit aku rasa kecewa semua ada..xtaw nk luahkan pada sapa...

actually da lme jgakk xon blog nih...

Saya harap owang yg menganiaya saya..menzalami saya..mempergunakan saya..1 ari dye akan menyesal..sebab gunakan saya...awak bagi smue pmpuan kat dunia nih harapan...
kenapa awak macam gitu..??xckop lagi ker apa yg ak bagi kasih dan syg kat ko..??
ak xheran un owang cam ko sbenarnya..ko ingat ak kesahhh takat bli barang lue nk megah2 xagak2...ko sekadar nk kua ngan pmpuan uh untuk apa..??dan lepaskan kemrahan kat ak macam itu sahaja what for..?sudahla aku ptahankan hubungan ngan ko..ko balz ak cam nih..??xagak2 1 ari pasti ada balasan..aku buat baik ngan ko...ko nuat jhat..tolonglah...

AKU BUKAN BONEKA!
KAU ADA PEMPUAN LAIN KER..??kwan ke perlu ker sgt kwan pmpuan...

bosan..??KAU YG buat dri kau tuh bosan..xagak2 sbb nk g kua mlm...dye kata ak kuno...
at least aku bukan cam dye...mmbwa nme  title imam nk kua ngan bf ak..xagak2 walaupun kowang pnah kapel so whatever pon...ati gf mne xskit...ko nk angin xtentu pasal ckp ak kepoh apsal...spe salah..??DUNIA nih totally akan salahkan ko yg salah sebab curang ngan ak walaupon kua ngan adik beradik..cukup buat ak cam nih..nangis terus..nangis...tmhan pula mmbuat ak rasa curiga adalah mak ko snfri nk jodohkan ko ngan pmpuan uh..xagak2 walaupun ko xnak...

Setibanya aku disini mencoretkan apa yg terbuku dhatiku adalah tmpat luahan hati dan pasaan...
Saya nak luahkan tapi dye kata SAYA NAK MIK TAW SAL OWANG...psoalan saya cuma tanya..LY KER ANK IMAM KUA MALAM2 tgah mlm jam 12 ke atas uat bbq..??

spe kat sini plik...??angkat tgn..spe beliau..?anak imam..??LAU TAKAT bwak nme budak STI mmg dak2 bkas skola sne hanco la bep...wa da btaun dok bp...spe yg pnah msok skola sti...totally dak2 sne mmg da xde...maapla..ak ckp blandskan kwan bek ak yg pnah ade gf kat sne den mmbawa dri ke INSTEDT..sori to say...tak bemakna anak IMAM xuat bnde2 uh...

AKU PERCAYA ANAK IMAM XPNAH untuk didik melakukan macam tuh..
tapi...aku percaya ade owang mmpengaruhinya cam aku nih...
bila ak tnye dye kata ak nih menyibokkk kepoh! lagi apa eak..bek ak tulis kat cini,,,
ak pham keadaan dye mmg xske xde pasaaan lau ye pon lau laki tepuk sblah tgn xmnjdi..lau tgn sblah pihak xmnjadi jugak..

ALASAN...aku menyibuk hal owang!

KAU INGAT AK N TAW SGT SAL PMPUAN UH..XINGIN PON...
cuma ak care sal ko..ko kata ko da besar..mmg da ckop besar...
MACAM2 ALSAN KO bg...common juz ak nk spent time ngan ko...ko panahkan ak cam nih..
bg alsaan..apa nih smue..?
nak ak bg taw 1 DUNIA APA KO DA BUAT KAT AKU..??
NAK AKU AGI TAW KAT PARENTS KO..??
ak tpaksa..no choice on my way

No comments:

Post a Comment